Cégünkről

Az Ilog Hungary Kft 2014-ben új tulajdonosokkal, és megváltozott, kibővült szolgáltatások körével jelent meg a logisztika világában. Fontos volt számunkra, hogy a kezdetektől rendelkezzünk azokkal a vámhatósági engedélyekkel, amikkel Ügyfeleinket teljeskörűen ki tudjuk szolgálni, az EU-n kívüli kereskedelmüket a lehető legzökkenőmentesebbé tegyük. Ahhoz, hogy ezt a célunkat elérhessük, megszereztük az AEO és önadózói engedélyünk mellett a TC31 vámgaranciát, engedélyezett feladói, engedélyezett címzetti, átmeneti megőrzési raktárt üzemeltető és halasztott vámfizetésre vonatkozó engedélyeinket, jövedék tekintetében pedig bejegyzett feladói engedélyünket, valamint az ahhoz tartozó garanciát is. Az elmúlt évek során nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy főprofilunkat, a vámügyintézést jövedéki, valamint termékdíj – ideértve az EPR – ügyintézéssel bővítsük. Mindemellett legjobb tudásunk szerint igyekszünk Ügyfeleink logisztikai feladataira is megoldást nyújtani, így raktározási, szállítási feladatokban is tapasztalatot szereztünk.

Az eleinte egy ügyintézővel működő vámügynökségből fokozatosan egy 18 főt foglalkoztató, ügyfélelégedettség tekintetében a piacvezetők között lévő vállalatot sikerült kialakítanunk, köszönhetően egyrészt a vezetőség mentalitásának, másrészt vámcsoportunk szakmai felkészültségének, valamint kollegáink ügyfélcentrikusságának. Büszkék vagyunk arra, hogy számos szállítmányozó és gyártó vállalat vámcsoportjaként üzemelhetünk.

Mind meglévő, mind jövőbeni Partnereink biztosak lehetnek benne, hogy az Ilognál teljeskörű kiszolgálásban részesülnek vám- jövedéki és termékdíj szakmai feladatok tekintetében, legyen szó eseti, vagy hosszútávú együttműködésről.